fbpx

Haluatko lisää asiakkaita? – Ilmoittaudu nyt!

Olemme jo uudistaneet suomalaisten hammashoidonprotetiikan hinta-laatukäsityksen. Haluatko olla mukana rakentamassa entistä parempaa suomalaista suun hyvinvointia? Aloitamme kuluttajamarkkinoinnin ja kerromme kuluttajille reiluista hammaslääkäreistä, joilta saa reilunhintaista protetiikkaa. Ilmoittaudu nyt!

Lumi Dentalin tavoitteena on tarjota parempia ratkaisuja sekä sinulle että potilaillesi.

Suomessa on Euroopan kalleimmat hinnat hammasprotetiikalle. Se rajoittaa potilaiden mahdollisuutta saada ja hammaslääkärien mahdollisuutta tarjota parhaita mahdollisia ratkaisuja. Lumi Dental mullistaa suomalaisen hammashoidon protetiikan hinta-laatukäsityksen, mistä hyötyvät niin potilaat kuin hammaslääkärit.

Kutsumme nyt hammaslääkärit joukkoomme suomalaisen suun hyvinvoinnin puolesta. Aloitamme hammasprotetiikan vallankumouksen Suut kuntoon -kampanjalla. Sen aikana tuomme Lumi Dental -tuotteet näkyvästi kuluttajien tietoisuuteen ja ohjaamme heitä kumppanihammaslääkäreillemme. Toivotamme sinut tervetulleeksi mukaan kampanjaan rakentamaan yhdessä uudenlaista hyvinvointia potilaillesi ja itsellesi.

Kampanja tavallisille suomalaisille

Suut kuntoon -kampanja suuntaa viestinsä tavallisille suomalaisille. Heille, jotka kärsivät huonoista tai puuttuvista hampaista, tai joiden mielestä protetiikka on ollut liian kallista.

Kampanja herättää huomion Lumi Dentalin tarjoamiin reilusti edullisempiin vaihtoehtoihin ja aktivoi potilaita hakeutumaan Lumi Dentalin yhteistyöhammaslääkäreille. Kampanjassa kerromme puuttuvien hampaiden ja muovipaikkojen haitoista. Lisäksi näytämme hintaesimerkein, kuinka Lumi Dentalin edullisemmalla protetiikalla asiakas säästää jopa 25-35% loppuhinnasta.

Kuinka pääsen mukaan?

Kampanjaan mukaan pääseminen edellyttää ilmoittautumista kampanjaan (myös Lumi Dentalin nykyisiltä asiakkailta). Lisäksi edellytämme vähintään yhden tilauksen tekemistä vuoden 2017 loppuun mennessä.

Huom. Mikäli toimit useammalla vastaanotolla, täytäthän kustakin oman lomakkeen.